Domů Milníky Huawei v roce 2016: 100 milionů prodaných smartphonů celosvětově, v ČR tržní podíl za Q3 21 %

Milníky Huawei v roce 2016: 100 milionů prodaných smartphonů celosvětově, v ČR tržní podíl za Q3 21 %

Tisk Email
Hodnocení uživatelů: / 1
NejhoršíNejlepší 
Pátek, 25. listopad 2016

Huawei_infografika_2016_1Společnost Huawei, třetí největší světový výrobce smartphonů, již v průběhu tohoto roku dosáhla řady milníků. Mobilní divize Huawei (Huawei Consumer Business Group) již v roce 2016 prodala 100 milionů smartphonů (s dvouměsíčním předstihem oproti roku 2015). V prvním pololetí 2016 Huawei Consumer BG zaznamenala 41% meziroční nárůst tržeb a od uvedení na trh Huawei P9 v dubnu 2016 se prodalo již více než 9 milionů kusů tohoto modelu. Huawei se daří rovněž v ČR, kde společnost v Q3 dosáhla 21% podílu na trhu smartphonů.

 

Dosažené milníky mobilní divize Huawei v probíhajícím roce 2016

-      Více než 100 milionů prodaných smartphonů k 14. 10. 2016 bylo dosaženo o dva měsíce dříve než v předchozím roce (22. 12. 2015)

-       V prvním pololetí 2016 meziroční nárůst tržeb o 41 % (celkově Huawei CBG divize v prvním pololetí 2016 zaznamenala tržby ve výši 77,4 miliard RMB / 11,4 miliardy USD)

-       Třetí největší světový výrobce smartphonů – podíl na světovém trhu v prvním pololetí 2016 dosáhl 11,2 %, zatímco na konci roku 2015 činil 8,5 %

-       Jednička na čínském trhu – podíl na trhu smartphonů v Číně v prvním pololetí 2016 dosáhl 17,7 %, zatímco na konci roku 2015 činil 15,3 %

-       Více než 9 milionů prodaných prémiových smartphonů Huawei P9 uvedených na trh v dubnu 2016

-       70 % zaměstnanců Huawei CBG jsou inženýři pracující v oblasti výzkumu a vývoje (Huawei provozuje po celém světě 16 vývojových center, kromě Číny také v USA, Švédsku, Francii, Velké Británii, Jižní Koreji, Japonsku a Indii)

-       Vzestup Huawei na 47. místo výročního žebříčku nejhodnotnějších světových značek Global 500 2016, sestavovaného společností Brand Finance (v roce 2015 Huawei na 104. místě). Meziročně 8. nejrychleji rostoucí značka (na základě procentuálního růstu hodnoty) dle Brand Finance.

Úspěšný třetí kvartál v ČR

Společnost Huawei dosáhla ve třetím kvartále na českém trhu chytrých telefonů podílu 21 %. V měsíci září by dokonce každý čtvrtý prodaný chytrý telefon v ČR od společnosti Huawei.

 

Ambice Huawei do budoucna: do dvou let překonat Apple

Společnost Huawei se dlouhodobě netají svými ambicemi v oblasti chytrých mobilních telefonů. Díky pozitivnímu ohlasu na své nejnovější modely a díky celosvětově rostoucímu tržnímu podílu v této oblasti jsou ambice Huawei vysoké.

 

Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG, se svěřil agentuře Reuters, že společnost Huawei chce být během dvou let druhým největším výrobcem chytrých telefonů na světě.

 

"Když jsme před čtyřmi lety oznámili, že chceme prodávat mobilní telefony, lidé nám říkali, že jsme blázni. Když jsme prohlásili, že chceme prodat 100 milionů mobilních telefonů, taktéž nám říkali, že jsme blázni," uvedl Richard Yu během představení nejnovějšího smartphonu Huawei Mate 9 v Mnichově. Shrnutí milníků a další zajímavé informace o Huawei v probíhajícím roce 2016 naleznete v přehledné infografice.

 

Pro více informací navštivte consumer.huawei.com/cz nebo huaweidevice.cz

 

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

 

Články na podobné téma

Přehled nových článků

insio


insio


insio

Buďte stále v obraze:

Chci odebírat novinky